joi, 2 ianuarie 2014

Modulul 2

Am lucrat asupra Proiectarii Planului Unitatii de invatare am lucrat asupra bucletului proiectului, si am luat cunostinta cu actele normative /standartele de implimentare a Curriculumului.
A fost o zi foarte incarcata cu un volum de munca destul de variat si interesant care pe viitor imi va da posibilitate sa predau limba franceza mai util.
Multumesc echipei de lucru pentru o buna colaborare si interes comun , cit si dnei Vivdici Ana care este disponibila de a da raspunsuri si a acorda ajutor tuturor.

5 comentarii:

  1. Informația dumneavoastră este interesantă

    RăspundețiȘtergere
  2. Da, intr-adevar a fost o zi in care am invatat multe!

    RăspundețiȘtergere
  3. eu sint de accord foarte mult si variat dar util sa speram ca aceasta informative ne va imbunatati calitatea procesului educational.

    RăspundețiȘtergere
  4. ziua a fost incarcata,insa informatia primita este si va fi utila.
    Speram ca pe viitor sa mentinem acest interes in exploatarea programului Intel teach.

    RăspundețiȘtergere